Kompisar...

Kompisar...

Detta med kompisar, ville visa Ellen och hennes kompis Zhu-Ping som hon e "bundis" med på dagis,
dom e ju för söta i den åldern, vill gärna hålla varandra i handen o kramas o pussas *gullepluttar*
Detta kortet tog jag på dagis när dom hade Halloween party , Ellen som en liten "shedevil" o ZPing som en liten gullig ängel!

Det är tur att det finns kompisar, min bästa kompis hemme Ulla hon e guld värd! *luve U*
sen finns det Mia *kanontjej* Ingela *kanontjej*  *Ulrika  o Jane....*luve u too*  ja en massa kanontjejer helt enkelt!
*Happy att ni finns*

Idag har jag haft svenska skolans styrelsemöte här hemma hos mig, vi planerar o pratar om sv skolan.
Vi skall ha en simdag med barnen så dom kan ta svenska simmärken. bl.a..

Hasse reser idag till Aussie land, han skall till Melbourne och jobba i 1v, sen nästa vecka efter helgen reser han tll Peking och stannar där  i 1v oxså!
Då blir jag "alone" med barnen, MEN Tv.n har jag för mig själv då!!!*S*
Nu skall jag snart gå ner och hämta Ellen för att sen gå vidare med Ellen till hennes balettklass. *Älskar sin balett*
Ikväll blir det badmintonträning för killarna o sen e måndagen över liksom....

see U
M

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh vad dom är söta, längtar efter er alla. Det skall bli så skönt när ni kommer hem till sommaren.
Puss o kram
Mamma

2006-02-13 @ 09:12:47
Postat av: Ingela

Hallo du är också en kanontjej och vi längtar efter er.Tack.GUD va söta dom är.Jag skickar också kramar. pussar får du väl från hasse ;-)

2006-02-13 @ 15:35:32
Postat av: Caroline

Åhhh, vilka gullepluttar! :o)

2006-02-13 @ 17:39:20
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Lind@n

Gud så söta de är!
Kram på er!

2006-02-13 @ 18:14:59
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Reisan@work

Gullungar! Så söta att man skulle vilja äta upp dem!!

Men jag måste bara fråga, hur kommunicerar barnen - är det bara engelska som gäller?

Kramen frås oss i Skåneland

2006-02-14 @ 10:49:10
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0