Helg...

Äntligen e det helg...
har idag varit hos Dr Martin Lane på japanska kliniken för att kolla upp min "räliga" hosta som jag  äter antibiotika för men inte känner mig bättre:
jag har iaf en kraftig "bronkites" och skall vila mig...kan man vila sig mer här??!! *S*

Hasseman har lagat en toppen middag idag, grillad fläskfile med en "grym" pottegratäng o en göragod sallad..*mums*
Jag har varit på "Wetmarket" idag, för er som inte vet vad det är så är det en form av grönsaks/köttmarknad, jag köpte iaf 4 fläskfileer av slaktarn, 40 svkr kostade det !! inte helt fel..
massa goa frukter o grönsaker som bara e så färskt o fint!

Iaf, nu skall jag se om jag kan hålla mig vaken till hockeyn ikväll/natt, den börjar sändas här kl24 ca. *jäsp*

yepp, thats all folks!

Natti, nattis..sweet dreams from Malaysia

M

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tjena !
Klarade ni nattvakan ????. Det blir väl en till för nästa gång blir det om GULD!!!
Skrattade när jag läste om Ellen blåtira, ja dessa barn.
Magnus och jag är i flyg bokartagen, är ni kvar i till hösten ?? Det är bäst att smida medans järnet (Magnus) är varmt.
Ni kommer väl hem i sommar också, det blir nog en fest den 1:a juli om ni har möjlighet.
Sköt om er och Kramar från
fam Hansson.

2006-02-24 @ 20:17:59
Postat av: Caroline

Va!?! Fläskfilé för en tia stycket!!! Hade det inte varit färskvara kunde du gjort dej en hacka genom att sälja till Sverige! ;o)

Kramis!

2006-02-25 @ 18:03:35
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0