Hasses "surprise party"....

Hasses tårta..



Hasses tårta..

Jepp! så var det gjort! HG fick sig ett litet trevligt party med Champagne, vin o god mat !
Alla våra trevliga vänner här hjälpte till från att göra maträtter till att fixa vin o tårta! *TACK*

Idag är det måndag igen och barnen skickades iväg till skolan, Ellen hade balett idag och då fick balett kläderna åka i ryggsäcken.
När jag satt med Ellen í skolans cafeteria så ringer skolsköteska och säger att Emil sitter hos henne  och har huvudvärk , jaha det var bara att "knalla" upp 2 vån och hämta honom.
Vi väntar på Ellen tills hennes lek är slut sen kommer Johan och en kompis och dom vill ju naturligtvis åka med i min lilla bil hem.
Jaha, Ellen somnade på soffan hemma, för mycket festande tro??!!! så nu sitter hon här brevid kl e 23 och hon e jättepigg, kul??!! *not*
Nu skall iaf jag lägga mig, imorgon skall jag på blindmassage! berättar mer imorgon...

Simma lugnt!

Marika


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhh, GRATTIS i efterskott! Vilken buffé och vilken fin tårta! Gillar svenska flaggan på bordet! Ni verkar ha haft ett trevligt 40-års partaj. :o)

Kramisar!

2006-02-07 @ 20:34:41
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Yvonne

Ja, det ser riktigt festligt ut. Jordgubbarna på tårtan ser riktigt smarriga ut, vi får väl vänta några månader på våra svenska. Här är f.n. en himla massa snö,(fast idag regnar det)
Kram
Mamma

2006-02-08 @ 12:53:24
Postat av: Mia

Va härligt att det blev ett lyckat 40-årspary Hasse!!! Synd bara att vi missade det, vi får väl ta igen det när ni kommer hem till sommaren. Hoppas att blommorna föll dig i smaken!
Många kramisar ifrån Karlssons på Tjörn

2006-02-08 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0