Chilli..

Denna tavla...Ser ni vad den föreställer förresten??? Just det! en Chilli!
Bilden är väl inte den allra bästa men faktum e att tavlan e cool!  det är en lokal konstnär här i KL som gjort den..
Historien om en chilli är ifrån Vietnam, en viss familj besöker en jättefin o god restaurang, där biter pappan i familjen i en orange chilli och blir total RÖD i ansiktet, ävriga familjemed vred sig av skratt!! inte schysst kanske man kan man hålla sig när det börjar att ryka ur öronen på pappan..
Därför fick "pappan" en chilli tavla i f-dags present bl.a..

Jo! jag skulle ju berätta om dom blinda som masserar, så himla coolt..
120 svkr för en helkroppsmassage som då inkl reflexology, alltså där dom "trycker" o masserar under fötterna, SÅ HIMLA SKÖNT!
Så där låg jag avdäckad och bara njöt när han slet o drog i min onda rygg och "killade" mig under fötterna.

Ja, ja..imorgon skall våra gäster åka hem, och jag skall ta dom ut och shoppa lite sista dagen.

Tjingelingpling!

Marika
Chili..





Kommentarer
Postat av: yvonne

Häftiga tavlor, kommer ihåg dom. Din mamma skulle behöva lite av den där massagen, ryggont vet du.
I morgon skall vi på Kattis begravning och jag önskar att jag vaknade ur den här mardrömmen. Men ha det bra i alla fall, jag älskar er. Puss o kram mamma.

2006-02-09 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0