Pepparkaksbak....

med pappa Hasse..
Jättegoda blev dom!!


Vad har hänt annars????
Jo, nästan alla julklappar är nu inköpta *skönt*  killarna o Ellen har önskat sigg lite olika rejjer, Ellen har önskat sig ngn slags liten robot hund *pust* hon hade sett den i en Kalle Anka tidning som vi fick nerskickat hit från Sverige och den satt hon och kollade igeonom ngn dag och såg denna hund! och DEN är det ENDA hon önskar sig...så vad gjorde mamma M??!! hon har ju naturligtvis letat omkring som en god mor gör ...OCH jag har faktiskt hittat den på Toy¨s R us. *gött*
Emil önskar sig Star Wars lego bl.a, Johan har b.la önskat sig en klocka och lite annat smått o gott!

Idag har jag varit nere vid KLCC och shoppat lite med min mycket goda vän K.
Tack K för ytterligare en trevlig skrattig dag!!! *S* luktar fortfarande vitlök kan jag säga, tur att H inte e hemma han hade ng lagt sig i soffan om han hade känt  moi la "stinkböömb"...
H ja! han e bortrest han befinner sig i Europa!

OK! måste kolla vad barnen gör!

See U!
M

Pepparkaksbak...


43248-207

Kommentarer
Postat av: Annika@work

Så ni läser svenska Kalle Anka. Det låter kanon. Då får ni hålla utkik efter undertecknad eftersom KA kommer att ingå i min produktportfölj på nya jobbet.

Pepparkaksbaket verkar gå som på räls. Konstigt nog ser inte köket "bombat" ut, vilket det alltid gör när vi bakar. Kanske därför det inte blivit något pepparkaksbak hittills i år.

God Jul & Gott Nytt År!
Kram från hela familjen Reis

2006-12-20 @ 11:08:40
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0