Söndags utflykt...

43248-127
Barnen utanför Craft center

43248-128
Här målar vi batik tavlor

43248-129
Johan, Ellen o Emil
43248-130
PWTC (KLCC)

Först måste jag säga en sak, jag hade nog "brainstorm" igår för jag skrev att vi skulle få besked idag om läg men det är IMORGON vi skall få besked...

Idag har vi varit nere i Ampang och varit på Crafcenter, det tycker barnen är roligt för man kan måla på batik och få med sig bilden hem, jag skall ta kort på det ngn dag så ni får se vad vi menar med batik målning.
Sen åkte vi ner till KLCC, alltså shopping centret som ligger under "tornen" där lunchade vi och shoppade lite grejjer, vi shoppade 8 st nya kaffemuggar och golvljusstakar, jättefina!!

Nu skall jag lägga barnen och själv skalljag lägga mig i sängen och kolla på CSI, på söndagar har dom CSI Extreme här, det menas med att dom sänder 3!! CSI avsnitt på raken!!! Jippie!! I like!!!
Så sängen "here I come"  !!!  ;o)
Igår var vi på jättetrevlig middag , men vi var inte hemma förren vid 2 tiden på natten så vi var lite sega i starten idag... så vi är trötta allihopa idag, det får bli en tidig kväll..

Vi hörs imorgon!

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0