Merdeka..

Merdeka day här i Malaysia är deras nationaldag så då e vi lediga igen *S*!!!
Tors o Fred är det ingen skola eller jobb.
Så idag Ons styr vi bilen mot östkusten till Cherating och här skall vi bo i 3 nätter innan bilen styr hem mot KL igen:    
http://www.impianacherating.com/
Vi åker idag efter att H har kommit hem, så runt 4 blir det väl, men jag har packat så "off we go"!! skall bli skönt med sem igen *S*...
Vin och öl är medpackat oxså!

Var och tittade på tyg igår på IKEA, jag måste fixa gardiner till våran nya lägenhet b.la till vårat sovrum, Emils rum o Johans rum men det är iofs skoj.
Jag skall INTE sy jag lämnar det till sömmerskorna på IKEA så bet man en billig peng för det.
kollade oxså in "NORDEN" matbord, så det får det bli så vi har ngnstanns att sitta o äta , sen skall vi köpa 2 byråer till J o Es rum för dom har inga garderober i sina rum.
Oh! jag längtar tills vi flyttar in, så fort vi har kommit iordning lite så skall jag ta bilder och lägga ut!
Ohh!! den e så fin!! *längtar* ¨

Till mormor: - OCH inte så högt upp mormor BARA 8:e vån!!! *L*

Tills vi ses igen... Happy Merdeka Malaysia!!

Kram
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0