Lite bilder...

med den nya Canon kameran...
Den tar jättefina bilder men herregud vad mycket finesser man kan göra, det tar ju evigheter att lära in allt.

Idag sön, Emil har sovit över hemma hos Fredrik och just nu är Johan o H och spelar tennis uppe på tennisbanan, Ellen följde med (naturligtvis) för hon skulle leka på lekplatsen som ligger precis jämte tbanan.
Jag håller på att rensa lite ibland gamla papper osv, nu när vi skall flytta är det lika bra att fixa lite med sånt i god tid.
Det känns jättekul att vi skall flytta upp ett par våningar i huset, jag kan medd att vi var och tittade på en läg här i huset på 27:e vån...det var högt!! Hmmmmmm lite väl högt för min smak kanske!! *L* men med en härlig utsikt ner över city av KL...
nix, nu skall jag förtsätta..

Trevlig söndag!
Kramis
M


43248-132
Emil slappar i sängen.

43248-131
Ellen på väg hem från skolan i morse, Emil spelar fotboll
på Lör morgnar o då ville Ellen följa med Hasse o Emil.

43248-133
Johan

Kommentarer
Postat av: Mormor Yvonne

Korten blev jättefina, Du är proffs Marika.
Puss o kram från Mamma

2006-08-27 @ 12:21:10
Postat av: Mill@n

GRATTIS till nya lägenheten! Vissa jobbar sig uppåt *s*
Verkar vara en riktigt kul leksak den där kameran. . . Kanonbilder!! Have fun!
Kram från Bästkusten

2006-08-27 @ 18:58:58
URL: http://trexc.blogg.se
Postat av: Caroline

Härliga bilder! Jag vill också ha ny kamera!! Gissar att ni har ganska bra priser på elektronik där nere...
Huuu..27:e våningen! Jag som tvärvägrade pariserhjulet på Liseberg! Hahaha, du hade fått göra hjärt o lungräddning på mej och jag kom på besök! Hahaha!
Ha det bäst!
Kramar från ett regningt Skånelann!

2006-08-27 @ 20:42:24
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0