Det var ett...

par dagar sedan jag skrev, här är det fullt upp man "kastas" direkt in i detta livet är man kommer tillbaka men det är helt OK...
Johan, Emil o Ellen stortrivs i skolan, Johan tycker det är jättekul o ballt att ha börjat på "middleschool", han stormtrivs med det.
Emil har det jättebra oxså och han trivs med sin lärare Mr Brodie och sina klasskompisar.
Ellen har kommit snabbt in i rutinerna igen hon är jätteglad på morgonen och tycker det är kul att gå till skolan.

Här händer det saker och inte bara med skolan, våran hyresvärd som äger denna lägenheten vill att vi skall flytta p.ga att han har sålt läg till ett par som själva vill flytta in här, lite snopet men jag o H har ju snackat lite löst om att vi vill flytta lite högre upp i huset så att nu e vi på läg jakt! Lte kul faktiskt!!!
Vi har tittat på 2 läg, och den ena är vi förtjusta i och skall få besked imorgon om vi får den...*hoppas, hoppas*
Den 2:a som vi tittade på idag är en identiskt läg med denna som vi har, men guuud vilken "bad taste" vissa hyresvärdar har när dom inreder sina läg, denna hade 2 stora spegelväggar,  då snackar jag STORA väggar kanske 4m x 4m HUR SNYGGT ÄR DET DÅ???, eller ja, sorry ni alla där ute som har det men jag tycker inte om det!! det såg ut som rena porrateljén... :o(
Men jag hoppas att det ordnar sig med den 1:a som vi kollat på.
Annars får vi leta vidare....

Idag skall vi på middag här i huset, vi skall hem till M o P, trevligt, trevligt....

Jag återkommer imorgon för er alla nyfikna OM vi har fått läg eller inte!!

Tjilleviippen...
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0