95%...

med 95% säkerhet har vi fått lägenheten, känns just nu : H_u_r B_r_aS_o_m Heeelst!!  :o)
Ellen kommer få ett "riktigt" rum, det är så kul för henne, hon har ju haft sitt egna lilla rum här med MEN ett pyttelitet rum é det.

Men man vet aldrig med dessa hyresvärdar OM dom helt plötligt ändrar sig så blir det inget så:  "Fingers crossed" fortfarande för oss !!!

Jo! jag har fått en ny kamera!! en Canon 30D system, tung sak, men vilka fina bilder den tar....
Så nu får jag ta foto lektioner kanske.

Igår var jag på "Back to school night" då går man omkring i Johans olika klassrum och träffas alla resp lärare som han har, jättetrevligt, dom verkar ha det skoj!

Trevlig Helg till er alla!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller alla tummar vi har här i familjen!! :-)
Vilken våning blir det.....tyckte nog att ni skulle satsat på "penthouset"...det var ju rätt fräck utsikt därifrån om man säger så. Tänk när vi stod där mitt i natten och fotograferade KL by night WOW!!!
Grattis till kameran! Skall skicka resten av bilderna ifrån "middagskvällen" de går inte av för hackor skall jag säga :-)
Kram från Karlssons
/Mia

2006-08-25 @ 10:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0