Filip 5 år!

Filip 5 år!

Detta är Filip, han fyllde 5 år igår!!   Hurra, hurra, hurraaaaaaa!!!
Hoppas att du hade en jättebra födelsedag!

Filip är Johans, Emil o Ellens kusin , och dom längtar jättemycket nu att få sommarlov för då skall vi bo hemma hos kusinerna (min bror och barn) på Tjörn HELA sommaren..

Här e det `"hot" som vanligt, har fixat lite idag med att ordna Emils kalas för sina klass kompisar, jag har varit och bokat bowlingbanor och på bowlingcentret finns det en liten resturang och dit har jag varit och ordnat så dom fixar lite mat till barnen efter dom har bowlat.
Han skall ha kalas den 6:e Maj.
Hasse åker till Indien på Fre, och blir borta 1v. När han kommer hem skall vi åka valborgshelgen till Pulau Besar ån tropisk ö på Malaysias östkust och "bara vara", vi kommer att resa dit med 9 andra svenska famljer så det kommer att bli livat det kan jag lova!! (Hela ön skakar) *S*

Må gott!
M

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bowla brukade vi göra ett par år på rad när D firade födelsedag - skitskoj! Sedan gick vi hem och hade födelsedagskalas på det! :o)
Hoppas ni får en härlig "bara-vara"-tripp!

Kramis från mej!

2006-04-20 @ 18:52:23
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0