Ellen's första skolkort..

Ellen's första skolkort..

Ser hon inte stor ut..??. *S* eller ja frågar man henne så är det klart att HON är stor !!  :-D
men samtidigt tycker jag att det är ju inte riktigt våran Ellen på kortet hon ser så "konstlad" ut, men jag hörde utav en annan mamma som har sin dotter på skolan att dom (fotograferna) ville inte att barnen skall skratta för det är inte fint att visa tänderna??!!!!!! har ni hört ngt så knäppt!!?? *galningar*
men visst är hon gullig missförstå mig inte nu... *mammas gullegris*

Men hon är så medveten vad hon vill och inte vill ha på sig, te.x jag köpte ett par görfina FILA gympa skor till henne idag...Nä! då dög inte dom för hon tyckte inte om sulan!!!! under skon!! men hallåååå !!! vadåå I-lands problem....iofs Ellen hade ett par gympa Barbie skor som blinka inuti sulan när hon gick, så det var ju klart a mina skor som jag köpte BLINKA ju inte....*stön*

Imorgon är det fredag igen, Hasse kommer från Indien, han har visst hittat lite silver ringar till mig *jippie*
kul, kul, kul..
Barnen skall till skolan som vanligt sen har Johan sin hockey träning igen, och tidigt på Lör sticker vi till Pulau Besar. *gött*

Trevlig 1:a maj om vi inte hörs innan!!!

Kramis
M

Kommentarer
Postat av: Mill@n

Vad fin hon är! Tror att det är pappas flicka också ;o) Det är ju inte lätt att se naturlig ut om man får massa restriktioner. . .

Hoppas att ni får det gött på trippen. Förutsättningarna finns ju *dreglar* Hade varit kul att få smyga runt och fota där kan jag säga, för att inte tala om att sola och päsa.
Kram

2006-04-28 @ 10:22:58
URL: http://trexc.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Marika och co! Ni har en sån fin blogg !! Jag går in lite nu och då och jag blir alltid lika glad.
Ang. föregående talare får jag hålla med om att det syns att hon är pappas flicka, jättefint kort.
Här hemma har vi inte solat direkt utan mer fått glädjas av att hitta vårblommor som vågat sig fram.

Kram från Anna med familj

2006-05-02 @ 09:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0