Ellen bakar bullar..

Ellen bakar bullar..

I onsdags hade barnen "half day" i skolan, det betyder att dom redan slutar kl 11.50.
Ellen gick inte till skolan den dagen, hon fick sova och hon sov till 9 och vaknade på ett strålande humör!! *jippie*
Sen fick ju mamma den brighta iden att baka kanelbullar så det gjorde vi!!
OCH goda blev dom osxå!! *hejja Ellsan*
Nu skulle tant Ulla se oss!!! *fniss*....
På denna bilden ser Ellen djupt koncentrerad ut och hon kavlar och kavlar så degen blev HUR stor som helst *L*, men kul tyckte hon att det var!

Jaha, det var onsdagen, vad har hänt annars?!! Jo, det har varit Svenskaskolans skolmöte igen, idag faktsikt! sen stack jag och tittade på ett svart soffbord som bara e så himla fint!! *vill ha*
men jag får se om jag köper det, har inte bestämmt mig ännu!
Hasse drog till Indien idag, tar 5 timmar att flyga till Delhi, på sönd hade han bestämmt att besöka Taj Mahal (tror det stavas så), det hade faktiskt varit skoj att se,,,,,,,men jag skall ju snart till Kambodja och det skall bli sköjj!

Johan har jag skickat iväg på hockeyträning nu han kommer väl hen här igen vid 23 tiden, *phu* och JA det finns en hockey rink här! helt otroligt ute i värmen..........Skojja bara, den är faktiskt inomhus och ligger i mitten på ett stort shoppingcenter.

Nu skall jag gå och kolla vad Emil o Ellen gör!

Trevlig helg!
M

Kommentarer
Postat av: Olivia Björkdahl

Hej Ellsan!

Det blir nog en riktig bagare av dej! =)
Kan du inte skicka hit en bulle till oss, dom såg riktigt smarriga ut på bilden! (Även om man inte såg det på bilden *haha*)
Katten Elsa längtar efter att få träffa dej i sommar!

Ha det bra!

Kram Olivia och Maja *Puss,Puss*

2006-04-21 @ 20:46:50
Postat av: Caroline

Vilken koncentration! :o)

2006-04-24 @ 18:44:28
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0